четверг, 24 октября 2019 г.

Конспект
 уроку математики
 в інклюзивному 2 класі

«Подорож до містечка Брумс»

Вчитель початкових класів
 Дещенко Людмила Григорівна
Сумського НВК № 16








Тема. Усне віднімання виду «40-8». Порівняння іменованих чисел і розв’язування задач.
Мета: ознайомити учнів із прийомами усного віднімання при обчисленні виду 40-8; удосконалювати обчислювальні навички ,вміння розв’язувати задачі; розвивати вміння аналізувати й порівнювати, уміння робити висновки, засновані на виконаних діях; виховувати відчуття команди, взаємодопомоги.
Обладнання: презентація, запис пісні, картки для ООП, відзнаки, геометричний матеріал, стрічки.
Учні з ООП – затримка розвитку. Програмовий матеріал адаптований.
Хід уроку
I.Організаційний момент (слайд 1 усмішки)
-Дзвоник нам дав сигнал до роботи.
- Перевірте свою готовність до уроку. Подивіться в мої очі – вони посміхаються. Погляньте один на одного і подаруйте усмішку. Із цих промінчиків добра, що закріпилися на ваших обличчях, ми і почнемо наш урок.
II.Мотивація уроку
- Чи любите ви мультфільми?
- Герої якого мультфільму поспішають на допомогу? (пісня робокарів)
- Так, у маленькому місті Брумс разом живуть люди і машини. Команда машин-роботів завжди раді прийти на допомогу.
Але трапилось так, що вони потребують нашої допомоги, допомоги математичної.
-Допоможемо робокарам (слайд 2 всі робокари)
-Доведемо свою спроможність допомагати перевіривши домашнє завдання
Завдання 317
Завезли – 39 с.
Купили – 5 с. і 3 с.
Залишилось-?
1)5+3=8 (с.) – всього купили тканин
2)39-8=31 (с.) – залишилося
39-5-3  = 31 (с.)
-                    Піднесіть  руку ті діти, які виконали домашнє завдання? Хто розв’язав по діях? Хто розв’язав виразом?
III.Актуалізація отриманих знань
-Зафіксуємо дату нашої співпраці(запис дати).
1. Хвилинка каліграфії
(слайд 3 вставити пропущені числа)
 вправа «Прокладемо шлях»
-Якому герою мультфільму ми допомогли?
-Коли ми викликаємо пожежників?
-За яким номером? (101)
-Чудово! Рухаємося далі.
- Які числа ми записали? (круглі, 2 цифри)
- Напишемо каліграфічно ці числа. Робокари завжди старанно виконують свою роботу. І ми надали першу їм математичну допомогу.
2. Усна лічба
А)Замініть числа круглих десятків сумою чисел
50=40+?                    90=80+?
60=50+?                    70=60+?
Б) вправа (робота в парах) «Намисто для Міні»
- Візьміть кольорові олівці і  об’єднайте числа таким чином, щоб малюнок нагадував намисто. Починайте з крайніх першого і останнього чисел і рухайтесь до середини (слайд 5) ООП (з асистентом)
1  2  3  4  5  6  7  8  9

-Яке число отримали на кожному об’єднанні?
-Додайте всі числа, яку б мало довжину намисто, якщо всі ряди об’єднати в пряму?10+10+10+10+10=50 см
-Покажіть свої роботи.
-Міні дуже вдячна вам за прикрасу.
IV. Повідомлення теми і мети уроку. Вивчення нового матеріалу.
-Діти, в 1му класі ви швидко навчилися віднімати від 10. В цьому вам допомагав склад числа 10. В 2му ви віднімаєте від 2цифрових. Сьогодні ми навчимося віднімати від круглих чисел одноцифрові, будемо порівнювати іменовані числа та розв’язувати задачі.
1)Розглянемо такий вираз (слайд)
                               40-8=?
                            30   10
-Як з’являється число 10? (від нього легко віднімати одноцифрове). Обчисли.
2) Робота з підручником
-Перевіримо, чи співпадають наші висновки з правилом? (с.58 правило)
-Які ви молодці. Чудово!
V.Робота по темі
№320
1-2 закінчити обчислення
3-пояснити усно
4-виконати самостійно
3) Фізкультхвилинка
 - Уявимо сонечко, яке світить – потягніться до нього.
-Вклонімося землі рідній.
Розводять руки – покажемо як ми запрошуємо гостей.
 І зігріваємо в обіймах (обняти себе)
4. Робота над задачею
-На станцію поступив сигнал для виклику служби 103.
-Коли ми набираємо цей номер?
-Ембер вже готова вирушити на допомогу. Не вистачає їй тільки математичних знань. Допоможемо? Розв’яжемо задачу.
Ембер привезла до лікарні 25 дорослих і 5 дітей. 7 людей ще залишаються в лікарні. Скільки людей виписалися додому? (1 учень біля дошки)
ООП (з асистентом запитання до дій)
-                    Про кого задача? (про дорослих і дітей)
-                    Що вони робили? (приїздили до лікарні, залишалися, виписувалися)
-                    Отже, це основні слова умови.
-                    Чи знаємо скільки людей всього привезли до лікарні? (Подумайте кожен як дізнатися)
-                    Коли знаємо скільки всього людей привезли до лікарні і скільки виписалося, чи можемо дізнатися скільки залишилося?  (перевіряють з дошкою)
-                    Молодці!
VI .Домашня робота
Вдома ви розв’яжете аналогічну задачу № 325 та обчислите вирази №324(1,2 або 3,4).
5. Робота з геометричним матеріалом
- Прокладемо новий шлях руху робокарів (викладаю різнокольорові полоски на дошці) ООП (асистент)
2м – 3дм=20дм-3дм=17дм
3м-7дм=30дм-7дм=23дм
6дм-4см=60см-4см=56см
(вчитель на дошці, учні в парах на парті)
VIІ.Рефлексія
-ось цим шляхом рухається Полі.
-яку службу він представляє? (поліція)
-за яким номером і з яких питань звертаємося до поліції? (хтось чинить правопорушення, злочин)
Полі хоче взяти свідчення  від вас і переконатися, чи дійсно учні 2-го класу допомагали робокарам?!
Вправа «Світлофор»
- Допомагати робокарам було цікаво?
- Чи були труднощі?
20-7=?
30-9=?
40-6=?
Який настрій у помічників?
-                     І у мене клас!!!
 Робокар Полі дарує всім за гарну роботу відзнаки.






Комментариев нет:

Отправить комментарий