Матеріали до уроків

                                                   До дня хустки

https://www.youtube.com/watch?v=lZy5ra0c-28

Математика

- https://miyklas.com.ua/p/geometria/7/trikutniki-oznaki-rivnosti-trikutnikiv-13627/persha-ta-druga-oznaka-rivnosti-trikutnikiv-13628/re-0b84643b-7050-487f-8130-d20dbc1fb5fa

(порахувати трикутники, обчислити периметр)

- http://novye-deti.ru/kvadrat

( креслимо квадрат, обчислюємо периметр, розміщуємо візерунок - орнаметн, робота з картиною К. Малевича "Чорний квадрат", задачі з життєвого досівду "Як продати і де продати річ вигідно")





  Гра «Чи уважний ти читач»

1.Ким був батько Т.Шевченко?

а) робітником     б)кріпаком        в)козаком.

2. Яку ріку найбільше любив Т.Шевченко?

а) Дніпро             б)Десну               в)Дністер.

3. Хто був єдиним вчителем Лесі Українки в дитинстві?

а) мати             б)батько               в)гувернантка.

4 . З ким Ліна Костенко порівняла у своєму вірші зорі?

а) зі світильником б)з їжачками в)з морськими зірками.

5.Чим хлопчик перебив гілочку яблуні?

а) палицею          б)батогом               в)каменем.

6. Скільки казок побачив Дмитро Павличко в пшеничному колоску?

а) більше тисячі     б)більше ста        в)більше десяти.


Гра «Утвори пару»

-Реве та стогне  Дніпр широкий              Леся Українка

-Сипле, сипле, сипле сніг                         Дмитро Павличко

-Вже сонечко в море сіда                         Ліна Костенко

-Красива осінь вишиває клени                 Іван Франко

-Це дивина: вода прозора                         Тарас Шевченко

 Яка до Місяця лежить.

       
 Коли тобі сумно...
https://www.youtube.com/watch?v=IAhqSFc6D_I
https://www.youtube.com/watch?v=aXryT3gLzZk
http://www.myshared.ru/slide/1341476/

Тема. Рослини
Очікувані результати:
·        Передає своє враження від побаченої драматизації (вистави) в малюнках;
·        імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
·        використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
·        розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини;
·        на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це;
·        не завдає шкоди рослинам під час дослідів та експериментів.

Вправа «Театральна студія»
— А зараз я пропоную створити театр Осені. (На столі розкладено осінні квіти, кетяги калини, кольорові хустки, стрічки, осіннє листячко.)
— Візьміть атрибути, що подобаються, і покажіть, як шелестить осінній дощик, тріпоче осіннє листя на деревах, стовбури нахиляються від вітру, а на клумбі пишаються квіти. (Діти розповідають, що вони показують.)  

Вправа «Змалюй природу»
Хід гри: перед початком гри діти розподіляють рослини на дві групи без підказок. Повинно бути: культурні рослини, дикорослі. Кожен учасник гри обирає рослину, дерево або квітку, яку буде зображувати. Після розподілу ролей ведучий дає завдання зобразити:
1.Як рослина буде поводитися під легким ранковим вітерцем (дерева похитують гілками-руками, ворушать пальцями-листочками, квіти і кущі плавно погойдуються).
2.Як рослини згинаються під натиском урагану.
3.Як лісові рослини гойдаються під поривами холодного осіннього вітру.
4.Як рослини поводяться під час літньої спеки.

5.Як рослини радіють вечірній прохолоді (інші варіанти завдань можна придумати по ходу гри).

Комментариев нет:

Отправить комментарий