четверг, 7 ноября 2019 г.

 Назва прийому: «Чарівна скринька»


Мета застосування прийому: удосконалити вміння учнів утворювати з букв, складів слова, співвідносити звукові моделі слів і друковані слова, збагачувати тематичний словниковий запас, забезпечувати активізацію пізавальної діяльності учнів.
Етап уроку, де застосовується прийом: на всіх етапах уроку.
Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому: учитель готує картки, кожна з яких має записані вроздріб букви до певного слова. Слова добираються
  Картки кладуться в скриньку. На дошці закріплюються звукові моделі цих слів. Учні за викликом учителя виймають картки по черзі, називаючи букви.
Завдання для класу: утворити з букв різні слова, знайти звукову модель слова на дошці, підібрати це слово до даної теми, додати до цього слова букви та утворити довше слово, скласти свої слова з таких букв.
Для учнів з ООП: у скриньку складаються картки з назвами предметів, звукові моделі слів вивішуються на дошці з пропущеними звуками. Учню необхідно підібрати правильну звукову модель до слова та доповнити її.
Обладнання, яке використовується: скринька, картки з буквами, словами, картки звукових схем.
Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 5-7 хвилин.

Комментариев нет:

Отправить комментарий