Конспект
уроку українська
мова
в інклюзивному 2 класі
«Багато снігу - багато хліба.»
Вчитель початкових класів
Дещенко Людмила Григорівна
Сумського НВК № 16
Тема: Закріплення знань і умінь розрізняти частини мови
Мета: удосконалити
вміння розрізняти частини мови за видовими ознаками, продовжувати формувати
уміння ділити слова на групи, які відповідають на питання різних частин мови, працювати
над побудовою словосполучень зі слів, що є різними частинами мови; закріпити
уміння добирати групи спільнокореневих слів та вводити їх у речення, розвивати зв’язне
мовлення; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення мови.
Обладнання:
картки, таблиці, ілюстрації.
Інтерактивні форми: «Мозковий штурм», «Очікування», «Мікрофон»
Учні
з ООП – затримка розвитку. Програмовий матеріал адаптований.
Хід уроку
I.
Організація учнів до уроку:
1.Вже дзвінок нам дав
сигнал.
Працювати
час настав.
То ж і ти часу не гай.
Працювати починай.
2.Створення емоційно-сприятливого
клімату:
Сидимо
– спокійно
Пишемо
– каліграфічно
Відповідаємо
– чітко.
3.Вправи
«Очікування»
-Чого очікуєте від уроку?
-Навчитися добре визначити
частини мови.
Добре навчити того, хто
хоче все знати.
ІI. Перевірка домашнього завдання
1.
Картки (ООП з асистентом)
2.
Читання речень і визначення частин мови
Зима хазяйнує у лісі.
Маленький хлопчик читає
книгу.
-
Які
частини мови зустрілись?
Самостійні Службові
Перевірка карток: якщо не
згодні, плесніть в долоні.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення
теми і мети
Ви довели, що маєте гарні
знання з теми «Частини мови», але нам потрібно ці знання закріпити.
1.Робота над помилками: щоб
перевірити ненаголошений голосний треба форма: зима-зими, село-села,
земля-землі
2.Каліграфічна хвилинка (
розминка для рук – все, про що говорю показую)
Щоб букви правильно писати
Хвилинку каліграфії
Нам треба розпочати
Писатиму букви рівнесенько
Щоб було красиво і гарнесенько.
Дата
Класна робота
Хх – приголосний, глухий
парний, твердий
Словник (учні знаходять
значення слова)
Хвилина – міра часу.
Хви-ли-на
Хвилина – годину береже.
3.Робота з таблицею: випишіть словникове слово: прикметник, дієслово.
(ООП
шукають з асистентом)
- Слово на цю букву здавна
знають усі, люблять і шанують його.
- Б’ють мене, товчуть,
ріжуть, а я все терплю, усім добром плачу. (Хліб)
Якої частини мови
найбільше? – Дієслово
4.
Робота з
підручником.
-
Поговоримо
про святиню – хліб.
Вправа 273. Прочитати. Про що написах В.Сухомлинський?
5.
Зоровий
диктант.
Прочитайте 1 речення, запишіть з пам’яті. Визначте
частини мови. Перевірте один в одного зошити.
(ОПП – розмалювати малюнок з хлібними виробами: хліб, калач, булка, пиріг)
Випиши, якої самостійної
частини мови немає в цьому реченні: прийняти, поцілувати, виявив, пройшов.
Спільнокореневі слова
Хліб,
хлібина, хлібний
Синоніми
Хліб – коровай, паляниця,
батон, житняк.
6.
Вправа «Асоціативний
кущ».
Смачний
Пахучий
Хліб М’який
Від чого залежить врожай
хліба: ґрунти, волога, поживні речовини, світло, тепло.
-Яка пора року?
Сніг, сніжок, сніговий,
засніжений, засніжити
Багато снігу - багато
хліба.
ІV. Домашнє завдання. С. 5, №12 (виписати і намалювати)
V.Рефлексія
. «Мікрофон»
-Чого навчилися на уроці ?
Я навчився …….
-Чим
поділитесь з батьками?
Комментариев нет:
Отправить комментарий